Na těchto webových stránkách využíváme soubory cookie které nám pomáhají při poskytování služeb.
Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies ukládaných na Vašem zařízení.
Chcete něco vrátit nebo vyměnit? Chybí vám nějaký produkt v balíku nebo se během přepravy poškodil? Slibujeme, že vše fofrem vyřešíme.
Jak zboží reklamovat?
Dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku máte jako spotřebitel právo na vrácení zboží bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. V takovém případě nás prosím kontaktujte na info@naturalprotein.cz.
Vrácené zboží musí být neporušené, neotevřené a v bezvadném stavu. Spolu se zbožím prosím pošlete také formulář odstoupení od kupní smlouvy dle zákona.
Pokud bude vše v pořádku, peníze za vrácené zboží zašleme nejpozději do 14 dnů na váš bankovní účet.
Netrefili jste se? Nevadí. Kontaktujte nás prosím na info@naturalprotein.cz se svým požadavkem na výměnu a vše obratem vyřešíme.
Až budete balík posílat zpátky k nám, pečlivě ho prosím zabalte, aby nedošlo k jeho poškození. Při výměně zboží počítejte prosím s tím, že budete hradit náklady na dopravu.
To nás mrzí a za tohoto nechtěného šotka se omlouváme. Obraťte se na nás prosím na info@naturalprotein.cz a my začneme situaci ihned řešit. Do e-mailu uveďte všechny potřebné detaily, zejména číslo objednávky.
To se může výjimečně stát během přepravy. Pokud je poškozený obal zásilky, zkontrolujte prosím její obsah ještě před samotným převzetím od kurýra nebo na výdejním místě. V ideálním případě poškozenou zásilku vyfoťte. V případě poškozeného zboží balík nepřebírejte a reklamujte ji hned na místě dopravci. Zároveň nás prosím informujte na info@naturalprotein.cz.